2. Rezervační údaje |
3. Rezervace dokončena |
Datum příjezdu:
Datum odjezdu:
Děti (4-10 let):
Děti (11-16 let):
Strava:
Záloha (20%): Kč
Doplatek: Kč
1.
Předmět a čas plnění
Předmětem plnění jsou ubytovací služby a stravování v rozsahu polo penze ve středisku poskytovatele, tj. v penzionu Pampeliška a Táňa v Peci pod Sněžkou, kontaktní telefon: 777 585 645
Smluvní strany se dohodly, že bude ubytování a stravování poskytnuto pro rezervovaný počet osob. Den příjezdu a odjezdu je dohodnut na základě provedené rezervace.
2.
Cena, platební podmínky
Smluvní strany se dohodly na ceně dle aktuálního ceníku za osobu a den. Zákazník zaplatí 20 % zálohu z celkové částky za ubytování a stravování na účet poskytovatele č. 3253714339/0800 vedený u České spořitelny a.s., pobočka Hradec Králové, nejpozději do 10 dnů od podepsání této smlouvy.
3.
Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník má právo zejména:
- vyžadovat poskytnutí služeb v rozsahu dohodnutém v této smlouvě.
- reklamovat příp. vady poskytovaných služeb včetně požadování odstranění vady, doplnění služby nebo poskytnutí slevy; veškeré reklamace uplatňuje zákazník na místě, příp. ve lhůtě 7 pracovních dnů ode dne ukončení služby
- stornovat objednávku služeb za podmínek uvedených v článku 5. této smlouvy
Zákazník je povinen zejména:
- zaplatit poskytovateli za poskytnuté služby způsobem a v termínech dohodnutých v této smlouvě
- dodržovat veškerá nařízení spojená s ubytováním a stravováním v penzionu Táňa, zejména ubytovací řád, který je vyvěšen v prostorách penzionu
- dodržovat veškerá ustanovení spojená s pobytem v Krkonošském národním parku
- nahradit veškeré škody způsobené jím nebo jeho zaměstnanci, žáky, partnery, osobami blízkými v penziónu, na jeho zařízení, součástech atd.
4.
Práva a povinnosti poskytovatele
Právy a povinnostmi zákazníka jsou určeny odpovídající práva a povinnosti poskytovatele. Jakékoliv jiné služby může poskytovatel zajistit pouze v rámci svých možností za předpokladu dodatečné úhrady těchto služeb.
5.
Stornovací podmínky
Při nezaplacení sjednané částky za služby dle této smlouvy v dohodnutém termínu je poskytovatel oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit.
Zákazník má právo kdykoliv od objednání služeb tyto písemně zrušit, avšak je povinen zaplatit storno poplatky ve výši:
- 0 % ceny služeb – zrušení 61 a více dnů před termínem nástupu
- 20 % ceny služeb – zrušení 31 - 60 dnů před termínem nástupu
- 50 % ceny služeb – zrušení 15 - 30 dnů před termínem nástupu
- 100 % ceny služeb – zrušení 0 - 14 dnů před termínem nástupu.
Ve všech případech nabízíme možnost náhradního termínu ubytování.
6.
Jiná ujednání
- Poskytovatel zajistí bezplatný odvoz zavazadel v předem telefonicky dohodnutém termínu. Dále, bezplatné využití lyžařského vleku u penzionu.